Translate

2013. július 10., szerda

Ami megy kicsiben...

...Az menni fog nagyban is! Tehát újabb ok, amiért tök jó, ha van itthon  Barbie baba:  Lehet varrás segéd. Szinte látom magam előtt, ahogy magasba szökik a szemöldök -már ha nem ismersz a másik blogból pár apróságomat-, de igen, tökéletes egy ekkora baba, ha spórolni akarsz a tesztvarrással, és  nem kidobni azt az anyagot, amin tesztelsz. Mert én nem vagyok olyan vérprofi, hogy egyből neki merjek ugrani a drága anyagnak, és őszintén, sajnálok kidobni "ebből lehetett volna valami" darabnyi anyagokat. Most sem volt ez másként, mikor életemben először smokkoltam. Az egyik barátnőmnek ajánlottam fel, hogy ne vegye meg azt a top-szoknya ruhát, van itthon anyagom, megvarrom neki. Na igen, de még soha nem csináltam ilyet! Szóval elő az internetkapcsolattal, beírtam a keresőbe a szót, és hamarosan szívtam magamba a tudást. Mikor ez megvolt, vettem egy kisebb anyagot, és nekiugrottam. Meglepő módon alig kellett beállítani a szerelmemet, és tadamm! Kész is volt a Barbie méretű smokkolt felsőrésszel bíró kismamaruha, mert ne tessünk kiakadni, de nálunk a babavilágban is gyarapodik a család. (Ennek majd szentelek egy külön fejezetet, de nem most). 
Szóval, íme a tesztruha képe:
 Itt jól látható a varrás, és kapaszkodjatok meg, mert az egész munka szélessége nem több, mint kettő centi!
A szoknya rész épp elég bő a (természetesen kitömött) pocinak.
És a következő történt: 
- Megtanultam smokkolni.
- Spóroltam az anyaggal.
- Felhasználtam az anyagmaradékot, amit sajnáltam kidobni.

Tulajdonképpen ez a legjobb módja a felhasználásnak, az újrahasznosításnak, azaz egy szónak is száz a vége: a semmiből is lett valami! :)
És akkor lássuk a medvét:
Oké, a barátnőmön százszor jobban fog állni, de egyenlőre csak a rólam készült képekkel szolgálhatok.
Ezt már minden óvatosság nélkül, teljes gázzal varrtam, és k.b. negyed óra alatt elkészült, szabástól az utolsó öltés elvarrásáig. 
Ugye, micsoda szuper ötleteim vannak ? :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése